Close
BlueBlog
promienna cera

Sekrety rozjaśniania skóry

Kto z nas nie chciałby zdrowej, nieskazitelnej promiennej skóry?
Dobry wygląd świadczy o naszej witalności i zdrowiu. Nie zawsze jednak mamy czas i wiedzę, aby o to zadbać. Na pierwszym planie zawsze jest nasza twarz, nasz uśmiech, nasze charakterystyczne zmarszczki. Nie zawsze mamy czas, aby poświęcić go na perfekcyjny makijaż, który ukryje nasze niedoskonałości. Chcę opowiedzieć wam o tym, jak dbać o naszą skórę od wewnątrz, bez kosztownych zabiegów w salonie kosmetycznym.

Co pomaga uzyskać promienną, jasną skórę?

zdrowa żywność

Po pierwsze zdrowa dieta. Wszystko zależy od tego, czy na twoim talerzu znajdują się zdrowe i wartościowe posiłki. Oczywiście nawyki związane ze stylem życia (takie jak alkohol, palenie, czy też opalanie się) oraz genetyka z pewnością mogą wpływać na Twoją skórę i predysponować ją do nieprzyjemnych niespodzianek, ale to nie znaczy, że dążenie do promiennej cery jest już poza twoimi możliwościami. Niezależnie od tego czy walczysz z trądzikiem, czy chcesz zapobiec starzeniu się skóry, czy też walczysz z innymi uciążliwościami skóry, odpowiednia dieta może być cenną pomocą. Zdrowa dieta jest najbardziej odpowiednim narzędziem do wzmacniania i budowania zdrowych tkanek. To najlepszy sposób, by pomóc Twojej skórze.

Oczywiście nie da się ułożyć jednej i skutecznej diety dla każdego, bo powinna być ona dopasowana indywidualnie. Między innymi w takiej diecie powinny znaleźć się:

  • gotowane pomidory lub inaczej pasta pomidorowa. Pomidory wzmacniają siłę kolagenu, który sprawia, że skóra staje się bardziej napięta oraz zwalcza utleniające działanie promieni UV, eliminuje również wolne rodniki, zapobiegając starzeniu się skóry.
  • marchew – dobra dla oczu i wspomagająca usuwanie wyprysków. Zawarty w niej beta-karoten i witamina A, odgrywają dużą rolę w zapobieganiu nadprodukcji złych komórek.
  • słodkie ziemniaki – zapewniają zdrowszy, atrakcyjniejszy i bardziej promienny blask, dzięki zawartości karatenoidów.
  • kurkuma – bardzo cenna dla Twojej skóry indyjska przyprawa, ma właściwości przeciwzapalne oraz przeciwutleniające.
  • siemię lniane, nasiona chia, orzechy włoskie – bogate źródło kwasów omega-3, które wzmacniają błony komórkowe i chronią przed zniszczeniem.

To tylko kilka przykładowych składników, które powinny się znaleźć w Twojej diecie dla promiennej cery. Kluczem do zdrowej diety jest jednak racjonalne i przemyślane podejście, właściwy wybór produktów, unikanie słodyczy i toksycznych pokarmów. Przejdę do dalszej części skutecznych sposobów na lepszą cerę.

Sen.

Podczas snu nasz organizm regeneruje się. Właściwa ilość snu pozwala naładować nasze baterie, czyli nasze komórki. Podczas snu organizm dostarcza płyny do narządów i tkanek, które wymagają uzupełnienia, jednocześnie usuwając nadmiar płynów z innych obszarów. Oszczędność snu zwiększa poziom stanów zapalnych i hormonów stresu, co może destabilizować układ odpornościowy, pogarszając tym samym problemy skórne. Odpowiedź jest prosta – nie oszczędzajmy snu naszemu organizmowi, kiedyś nam za to podziękuje.

Odpowiednia pielęgnacja – Kosmetyki FeedSKIN – SPERSONALIZOWANA DIETA DLA SKÓRY

kosmetyki naturalne feedSKIN
kosmetyki naturalne feedSKIN

Marka FeedSkin to nowoczesne koktajle składników aktywnych w wyjątkowych połączeniach. Nie zawierają dodatków zapachowych. Są to produkty, z których stworzyć można pełną, kompleksową pielęgnację, jak również łączyć z innymi, ulubionymi kosmetykami. FeedSkin to bogata i różnorodna dieta dla każdego rodzaju skóry.

PŁYN MICELARNY, ŻEL MYJĄCY, KREM – produkty bazowe, uniwersalne, które mają za zadanie spełnić swoje podstawowe funkcje: oczyścić, stworzyć na powierzchni skóry okluzję. Mogą być stosowane w przypadku wszystkich typów cer, również tych wrażliwych.

TONIKI – produkty na bazie wody wzbogacone o różnego rodzaju substancje aktywne (nawilżające, rozjaśniające, złuszczające). Ich podstawowym zadaniem jest przywrócenie skórze naturalnego, fizjologicznego pH, a tym samym przygotowanie skóry do kolejnych kroków pielęgnacyjnych.

SERA – kosmetyki „do zadań specjalnych”, koncentraty składników aktywnych. Ukierunkowane na konkretne działanie – nawilżenie, zredukowanie wyprysków, obrzęków, przebarwień czy zahamowanie procesów starzenia. Posiadają lekkie formuły, dzięki czemu są komfortowe w aplikacji. Z uwagi na działanie stymulujące skórę, produkty te polecane są do stosowania na noc, 2-3 razy w tygodniu, w zależności od potrzeb.

KOLEJNOŚĆ STOSOWANIA PRODUKTÓW W PIELĘGNACJI: OCZYSZCZANIE – TONIZACJA – SERUM – KREM

Uczucie zmęczenia nie jest żadną wymówką, staraj się myć twarz przed snem, powinno to stać się twoim codziennym nawykiem. Kobiety powinny zmyć cały makijaż przed snem, ponieważ podkład i inne kosmetyki zatykają pory i uniemożliwiają oddychanie skórze przez noc. Dwie minuty myj twarz twarzy delikatnym naturalnym środkiem myjącym. Przed snem możemy również zastosować krem nawilżający, najlepiej lekki, mniej tłusty. Oczywiście dopasowany do Twojej cery w zależności czy jest tłusta, sucha czy mieszana. Nakładaj kosmetyki feedSkin na twarz około 15 minut przed pójściem spać. Pozwól by kosmetyk ukoił Twoją skórę zanim przez przypadek obetrzesz skórę o poszewkę lub prześcieradło.

Zostaw komentarz

Your name
Your email address
Website URL
Comment